Llibres Curs 2020-2021

Aquest any hi ha un canvi en la forma de comprar els llibres, es farà igualment a través de Comercial Girona però mitjançant la seva web (ja no serà presencial). Us adjuntem la carta explicativa i una presentació de power point de com entrar a la web i adquirir els llibres (del 22 de juny al 20 de juliol), aquests arribaran a l’escola i al setembre els infants ja se’ls trobaran a les aules.

Hem fet algun canvi significatiu en el tema dels llibres aprofitant que els mestres fa tres anys que ens estem formant en la Xarxa de Competències Bàsiques. Els llibres de català i castellà de 3r a 6è seran llibrets  que hem elaborat els mestres per tal de poder treballar d’una manera més oberta, significativa i atenent a cada grup d’una forma més acurada. Per tant, no hi haurà llibres de català i castellà (quaderns).

També hem canviat el llibre de mates de 2n (el curs passat ja van fer un canvi amb el de 1r i la valoració que s’ha fet ha estat molt positiva).

Hem apostat per un ensenyament més transversal i obert, seguint les indicacions de la Xarxa de Competències Bàsiques, una avaluació més personalitzada on els alumnes puguin ser el centre dels seu propi aprenentatge.

Referent al projecte Cuida’m, continua havent la quota des de P3 a 6è. Aquesta quota ens serveix per tal d’anar reposant llibres malmesos de les biblioteques d’aula o llibres de consulta, comprant noves edicions de llibres de suport a l’aula, dels llibres de lectura “Bambú lector” i en els últims anys, per adquirir recursos digitals que usen a l’escola (sobretot amb els alumnes de cicle mitjà i superior).

La resta de llibres i material continuarà igual.

Enguany, la quota de l’AFA no es passarà pel banc, ni es podrà fer el pagament al despatx de l’AFA, com altres anys. Haurem de fer el pagament al mateix temps que fem la compra de llibres de l’escola a la web de Comercial Girona. Amb aquesta quota podrem beneficiar-nos de tots els serveis que gestionem per als nostres infants, i continuar oferint-los. També podrem continuar amb els tallers, xerrades, formacions, festivitats i totes les accions que promovem, recolzem o subvencionem…(material de l’escola, patis, tallers familiars…)

Com a novetat per al curs vinent, a l’AFA contractarem una assegurança per als nostres infants, a banda de la responsabilitat civil obligatòria, per a la seva protecció i màxima cobertura sanitària durant l’horari no lectiu del centre, al menjador i al pati i durant les activitats extraescolars.

P3-P4 i P5: Trobareu la quota de sòcies de l’AFA i l’aportació al projecte de Cuida’m de socialització de llibres.

1r i 2n: Trobareu la quota de sòcies de l’AFA, l’aportació al projecte de Cuida’m de socialització de llibres i els llibres del curs.

3r i 4t: Trobareu la quota de sòcies de l’AFA, l’aportació al projecte de Cuida’m de socialització de llibres , l’agenda i els llibres del curs.

5è i 6è: Trobareu la quota de sòcies de l’AFA, l’aportació al projecte de Cuida’m de socialització de llibres, l’agenda, l’accés a la plataforma digital i els llibres del curs.

Us adjuntem la carta informativa i el llistat de llibres. Aquí teniu el POWER POINT amb els passos per fer la comanda.

Per qualsevol aclariment, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.

ESCOLA MATAGALLS- CARTA INFORMATIVA

LLIBRES . CUIDAM I COMPRAR2021