L’esport des d’una altra perspectiva

Els alumnes de les classes de cicle superior, els Gorgs Negres i el Sot de l’Infern han dut a terme un taller de conscienciació de l’esport i la discapacitat intel·lectual. L’activitat s’ha realitzat en dues parts: una xerrada dinàmica amb la col·laboració del Sergio, un esportista amb discapacitat intel·lectual i una part pràctica on les i els alumnes han pogut viure en primera persona la manera d’actuar, de fer i de jugar de les persones amb discapacitat intel·lectual. Us deixem unes fotografies perquè veieu que bé ho hem passat.