Les fàbriques de Palautordera

Els alumnes de cicle superior hem treballat un projecte transversal anomenat “Les fàbriques de Palau”. Inicialment es va iniciar abordant el tema de les migracions familiars i el coneixement del nostre entorn i es va enllaçar amb el procés migratori que es va produir al poble, on antigament va rebre moltes persones d’Arjona per treballar a les fàbriques. El passat 12 de març els alumnes de cicle superior vam fer un recorregut a peu per visitar totes les fàbriques antigues de Palautordera i per poder conèixer més a fons la seva història i les seves peculiaritats amb en Xavi Muntasell de l’Ajuntament. Paral·lelament es va anar treballant en hores de música, amb l’escola de música la cançó de les fàbriques abandonades creada pel Carles Pedragosa i la melodia amb l’ukelele. Per últim els alumnes van decidir fer un recull d’aquesta informació en murals, maquetes, i dossiers. Us deixem un petit recull on podreu veure el vídeo de les maquetes creades i la informació enregistrada pels nostres alumnes de cada fàbrica mitjançant codis QR .

Cliqueu la fotografia per veure el vídeo de les maquetes.

Audios informatius de les fàbriques.

1.- Can Guarro                       2.- Can Balada                       3.-  Emili Flaquer                      4.- Can Guinyau