III Setmana de conscienciació per una alimentació saludable

Aquest és el tercer any que des de l’escola, ens hem proposat de dur a terme un cicle de conscienciació per una alimentació saludable. Enguany el tema més treballat ha estat les aliments integrals.

Per aquest motiu,  hem dut a terme un seguit d’activitats amb els alumnes relacionades amb els bons hàbits alimentaris.

Dimarts 2 d’abril vam preparar un esmorzar saludable fent tallers a les aules.

Després ho vam compartir tots junts al pati. Us en deixem uns vídeos i unes imatges.

En Ramon, de l’Hort del Silenci, ens han vingut a fer una xerrada i un taller : Per què cereals integrals? als alumnes de 3r, 4t i 5è

També s’han dut a terme uns tallers d’alimentació saludable que ens han ofert des de la Diputació: