Has begut oli ?

En Pol, ha vingut a l’escola ha fer-nos una activitat molt vivencial i que no havíem fet mai, als alumnes de 6è.

Primer de tot ens ha introduït  en el món de la producció i l’elaboració de l’oli d’oliva verge extra, que es produeix a Catalunya, fent-nos prendre consciència de la salut i de la dieta mediterrània.
Seguidament, fent grups cooperatius, hem realitzat un tast per tal de percebre les diferències sensorials entre un oli d’oliva i un oli d’oliva verge extra. Primer de tot identificant l’aroma en nas i després el sabor en boca.
Després cada grup ha exposat els resultats observats a la resta de la classe i hem arribat a la conclusió de quin és l’oli d’oliva verge extra DOP Siurana.

Per acabar, ens ha regalat una ampolleta d’oli de la DOP Siurana.