Fem art amb el gel

Els alumnes dels Roures, 3r i els dels Avets, 4t hem tingut el plaer de poder fer un taller amb l’Eudald Alabau Selva un artista plàstic. Va estudiar i es va llicenciar a l’Escola Sant Jordi de Belles Arts de Barcelona. Ex-professor d’escultura a l’Escola d’Art de Vic.

Actualment, Eudald Alabau treballa en projectes de Land art.

La recerca plàstica d’Eudald Alabau gira al voltant de 12 paraules: Les quatre estacions de l’any: PRIMAVERA, ESTIU, TARDOR, HIVERN. Els quatre elements: AIRE, TERRA, FOC, I AIGUA. Quatre verbs : NEIXER, CREIXER, REPRODUIR-SE I MORIR. Aquestes paraules, representatives del seu discurs, es van interrelacionant, contínuament.

Ha treballat sempre amb temes relacionats amb la natura. Molts dels materials emprats provenen de materials efímers o de rebuig. Influenciat per la seva tasca com a docent, realitza obres de finalitat didàctica.

Sovint, els seus muntatges, requereixen la participació col•lectiva de la gent, com ha fet avui amb els nostres alumnes, utilitzant un material natural com el gel.

Si voleu veure els seus treballs podeu entrar als seus àlbums a flirkr