Els alumnes de 3r. interpreten: “El peral miedoso”

Durant aquest 2n trimestre, amb els nens i nenes de tercer a l’assignatura de Castellà hem treballat el gènere del teatre. Després de l’esforç i del treball dels alumnes, vam dur a terme l’obra de teatre “ El peral miedoso” davant de nens i nenes de l’escola.

Els alumnes, van preparar el seu propi atretzo i un mural de fons perquè s’escenifiqués el teatre.

El resultat de l’obra ha sigut molt satisfactori i els alumnes han gaudit molt durant aquest aprenentatge i podeu veure’l si cliqueu aquí! i també aquí!