Eleccions al consell escolar

Segons la RESOLUCIÓ ENS/2232/2018, d’1 d’octubre,  per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

La llei preveu la representació de tota la comunitat educativa en el Consell Escolar de Centre, que és l’òrgan màxim de govern dels centres educatius. Sou vosaltres, amb la vostra participació en les eleccions, qui ho feu possible. La vostra participació no acaba amb l’exercici del vot, sinó que continua a través dels suggeriments i les propostes que feu arribar als vostres representants.

La convocatòria de les eleccions s’inicia el dilluns dia 5 de novembre de 2018.

Per poder venir a votar a les eleccions consell escolar del nostre centre, que farem el dimarts dia 27 de novembre de 2018 cal que vingueu a revisar el cens que hi haurà penjat a la consergeria a partir del dia 5 de novembre  fins al dia 9 de novembre de 2018.

És per això que des d’aquestes línies us animem  a participar en aquest procés electoral i que presenteu candidatura abans del divendres 16 de novembre de 2.018.

Si esteu interessats a presentar-vos com a candidats, passeu per Secretaria a recollir l’imprès a partir del dilluns dia 7 de novembre.

Calendari del procés

Convocatòria d’eleccions

Més informació sobre el consell escolar