Berenars Solidaris 2020*

El proper divendres 7 de febrer es torna a engegar el projecte dels Berenars Solidaris. Aquest projecte va néixer amb l’objectiu de crear un fons comú per ajudar econòmicament a les famílies que ho necessitin a pagar les colònies i viatge de final de primària. Aquest fons econòmic s’obté a través de la col·laboració i participació de totes les famílies que vulguin a partir de la venda de berenars elaborats de forma solidària. Enguany ens agradaria tornar a l’essència del que van ser els berenars solidaris en els seus inicis, elaborar berenars casolans i saludables en la mesura del possible, ja sigui fent coques, pastissos, galetes… més elaborades, o fruita, entrepans… més ràpides d’elaborar. D’aquesta manera i com a escola verda evitaríem la brioixeria i els sucres i envasos plàstics que aquesta comporta.
Es faran cada divendres i se’n farà càrrec cada classe corresponent segons la graella que us adjuntem. L’organització es farà a través del delegat/da de la classe pertinent i també us recordaran quan serà el vostre torn perquè pugueu col·laborar aportant alguna cosa pel berenar o ajudant a vendre-ho. Cada peça té un preu simbòlic d’1 euro. Des de les aules, els tutors ho explicaran als alumnes, és un treball més per poder conscienciar dels valors com la responsabilitat, el compromís i la solidaritat entre molts d’altres…
Us animem a formar-ne part cada divendres, adquirint el berenar o bé oferint-lo quan correspongui. Si teniu qualsevol dubte, des de l’AFA o bé des de l’escola us informarem de tot el que calgui.
Us agraïm molt per avançat la vostra col·laboració.
Moltes gràcies!
Escola i AFA Matagalls