Autors a les aules-Josefina Llauradó

Aquesta setmana ens ha visitat a l’escola l’escriptora Josefina Llauradó del programa d’Autors a les Aules. Els alumnes de les classes dels Roures (3r) i els Avets (4t) han après de l’autora des de com es plantejava la història fins que el llibre estava acabat. Li han fet un munt de preguntes i tots han sortit encantats!!!

Abans de rebre la visita de la Josefina els alumnes han estat llegint els seus títols: “En Bernat detectiu i els ous de titanosaure de l’estany de Banyoles” i en “Bernat detectiu i els catorze biberons” mentre feien treballs manuals i plàstics per decorar la biblioteca i poder donar un obsequi a l’autora. També han rebut un conte de l’autora: “El cas de la petjada blanca” el qual llegiran amb moltes ganes!!!

Moltes gràcies per la visita Josefina!!!

Si voleu veure les fotos, cliqueu la següent imatge…