Activitats d’educació ambiental

Des de ja fa uns anys, l’escola participa en el programa d’activitats d’educació ambiental que ens ofereixen des del Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès Oriental amb tots els alumnes de l’escola, des de P3 fins a 6è.

La finalitat és la de sensibilitzar i educar respecte a la gestió i el tractament dels residus, fomentar hàbits sostenibles, promoure el pensament crític i oferir les eines i valors necessaris per consolidar un futur sostenible.

Aconseguir generar cada cop menys residus, donat que “El millor residu és aquell que no es produeix”.