QUÈ PODEM FER AQUESTS DIES…

Benvolgudes famílies,

Davant la situació tan extraordinària i delicada en què ens trobem, des d’aquí l’equip de mestres de primer us anirem oferint diferents propostes i activitats per a què els nens i nenes puguin fer des de casa.
Per a aquesta primera i segona setmana, com ja us vam fer arribar, els infants poden anar fent qualsevol de les tasques proposades en aquest document pdf (cliqueu a sobre de l’enllaç).

Coses per fer a casa aquests dies

Quant a la pictoescriptura, tenim novetats! Els creadors de la metodologia per tal de col·laborar en aquesta situació, ens han habilitat el treball d’un nou conte “L’illa de la sort”. Recordeu les passes a fer:

• Posar al Google: “vox prima pictoescriptura”.
  • Escriure el codi i contrasenya del vostre fill/a (enganxat a l’agenda).

Ara teniu diverses opcions: o anar a “jocs de llengua” (exercicis individuals nous), o “Llibre digital” (exercicis fets a l’aula per repassar el conte) o “VoxPrima recomana” (teniu el nou conte breu de l’Illa de la sort per llegir-lo i clicar a “Activitats 1” i imprimir-les per a què les faci el nen o nena). Cada dilluns enviarem noves activitats sobre el conte “L’illa de la sort. A partir d’aquí, en cas que haguem de seguir confinats a casa, us penjarem els dilluns una programació diària setmanal.

Tot i que sabem que la conciliació de la nova situació no és gens fàcil, recordem que és important per als infants que pugueu seguir una rutina i hàbits a casa, fent els estiraments al matí, combinant activitats d’escola proposades amb lectura diària, activitats més lúdiques, descansos, temps individual i en família. No oblideu d’aprofitar per a mostrar-los i educar-los en valors: col·laborar amb els altres, ajudar a la família, mantenir la calma, pensar en els més vulnerables, confiar, respectar-nos i estimar-nos.

Us enviem molta força, unió i positivisme! És una lluita de totes i tots.

Per a qualsevol dubte ens podeu enviar un correu a:
1a@escolamartamatagirona.net (tutora de 1rA: Sara Santiago)
1b@escolamartamatagirona.net (tutora de 1rB: Lídia Sagué)

Les mestres de primer.