TASQUES PER LA SETMANA DEL 14 AL 17 D’ABRIL

Ja tornem a estar aquí, a punt per començar el tercer trimestre enmig d’un mar de dubtes però amb més ganes i energia que mai.

Us adjuntem el document de la planificació setmanal que hem plantejat per la setmana del 14 al 17 d’abril.

Veureu que hi ha una eina nova que hauran d’utilitzar els vostres fills i filles: el science bits. Us hem fet un vídeo-tutorial per tal que us sigui fàcil entrar-hi i entendre-ho. Agrairíem que durant aquesta setmana hi entrés tothom i que si hi ha dubtes, ens els feu arribar a 6a@escolamartamatagirona.net o a 6b@escolamartamatagirona.net o via delegades de classe.

Al vídeo explicatiu us posem l’exemple dels éssers vius (tema que treballaran els alumnes de 5è), però els de 6è tractarem el tema de l’energia, que funciona exactament igual que el de la mostra.

Comunicació directe amb els alumnes:

-6è a: el dimarts 14 farem videoconferència de 10.00 a 11.00 i de 15.00 a 15.45. Podeu connectar-vos només a una de les dues o a les dues. Bàsicament seran per resoldre dubtes, explicar en directe el funcionament de medi i posar-nos una mica al dia. Ja sabeu que ho fem amb el Meet i el codi serà el mateix que l’última vegada.

-6è b: farem connexions a través del mòbil mitjançant una App, el Jeetsi Meet, on farem reunions en directe amb grups de 8 alumnes aproximadament. Al llarg d’aquesta setmana us direm quins dies i hores es durà a terme perquè tothom es pugui connectar i resoldre dubtes sobre la planificació i el Science bits.

Esperem que tots estigueu bé i poder-nos veure ben aviat.

Cuideu-vos molt!

PLA DE TREBALL