SETMANA DEL 2 AL 5 DE JUNY

Hola famílies!

Entrem a la recta final d’un curs ben estrany. I a més a més a una setmana també estranya, ja que el dilluns dia 1 és festiu.

Enviem les tasques per la setmana de l’1 al 5 de juny!

Aquesta setmana veureu que ja només hi ha una activitat avaluable. A l’escola ja estem en el procés d’avaluació del tercer trimestre i també del curs, així que les poques tasques avaluables que veureu a les tres setmanes que queden de “curs”, són perquè l’alumnat segueixi actiu.

Tot i així, encara hi ha alumnes que els falta presentar alguna de les activitats avaluables de les setmanes passades. Els hi hem anat recordant a les videoconferències o per correu. Aquestes sí que sería important que les acabin de presentar.

Tot i anar algun dia l’escola voluntàriament, seguim amb les videotrucades. Aquesta setmana 6A les farà a l’horari habitual: dimarts dia 2 a les 10.00 i a les 15.00.

Ja sabeu que podeu fer-nos les consultes necessàries al mail o per WhatsApp. Estem a la vostra disposició.

Donar-vos les gràcies una setmana més per adaptar-vos tant bé com heu pogut a aquesta situació.

SETMANA DEL 2 AL 5 DE JUNY

Desitjant que seguiu tots bé!

Una abraçada!

Irene i Mónica