TASQUES DEL 20 AL 24 D’ABRIL

Bona tarda famílies,

us enviem un nou plànning setmanal: del 20 al 24 d’abril.
En aquest hi ha NOVETATS importants:
1. A partir d’ara, hi ha activitats avaluatives, que estaran marcades en verd. Què vol dir això? Doncs que, seguint les recomanacions del Departament, hem hagut d’incloure aquestes activitats que es tindran en compte per la nota del tercer trimestre i, per tant, seria important fer-les i enviar-nos-les.
D’aquestes activitats, els mestres en farem retorn.
Pel que fa a la resta d’activitats: també són interessants i estaria bé que s’anessin fent com fins ara. Aquestes les anirem revisant, però no en farem un retorn a no ser que veiem alguna incongruència important.
2. Per a l’activitat avaluativa d’explicar el conte (divendres), us hem adjuntat una rúbrica. Una rúbrica no deixa de ser l’eina que utilitzem els mestres i l’alumnat per avaluar la qualitat d’un treball i obtenir la posterior. Servirà als nens i nenes per a tenir una guia de com preparar la feina. Us recomanem que hi feu un cop d’ull.
3. A la part de dalt de la graella, us hem afegit algunes activitats que es poden anar treballant al llarg de la setmana, que serviran als alumnes per millorar diferents habilitats necessàries per l’aprenentatge. Són voluntàries, però totalment recomanables.
Aquesta setmana tornem a fer videoconferències el dimarts de 10.00 a 11.00 i de 16.00 a 17.00. Si encara teniu algun problema per entrar-hi, no dubteu en escriure’ns i ho resoldrem.
Recordem els mails:
Fins ben aviat.
Esperem que tots seguiu molt bé.
Una abraçada ben gran,
Santi i Adri.