SETMANA DEL 27 D’ABRIL A L’1 DE MAIG

Bona tarda estimades famílies!

Com esteu? Com porteu el confinament? Esperem que el màxim de bé possible!

Us passem la programació d’una nova setmana (del 27 d’abril a l’1 de maig). Veureu que el divendres està marcat com a festiu, ja que és 1 de maig i, per tant, us deixem descansar una miqueta (a vosaltres i als i a les alumnes).
Què cal recordar de la programació?
1. Teniu les activitats avaluatives estan marcades amb color verd. És important que ens les envieu. Recordeu que nosaltres en farem un retorn i serviran per posar les notes del tercer trimestre.
2. Fixeu-vos que aquesta setmana les videoconferències de 5è A mantenen horaris (dimarts a les 10:00 i a les 16:00), però les de 5è B canvien: dimarts a les 10:00 i dimecres a les 16:00.
Encara no ens han arribat totes les activitats que us hem demanat d’aquesta setmana, però volem felicitar-vos per l’enorme tasca que esteu fent entre tots i totes. Sabem que no sempre és fàcil, però sou tots/es uns/es cracks! També a les mames i als papes, que a part de fer de papes i mames també esteu fent una mica de “senyorets” i “senyoretes”.
Recordeu que si teniu dubtes, podeu enviar-nos un mail a 5a@escolamartamatagirona.net (Adriana) i 5b@escolamartamatagirona.net (Santi) o enviar-nos Whatsapp a nosaltres o a les mames delegades.
Us trobem a faltar. Una abraçada ben forta a tothom!
Santi i Adriana.