SETMANA DEL 25 AL 29 DE DE MAIG

Hola famílies!

Primer de tot dir-vos, com de ben segur  tots ja sabeu, que aquesta setmana el Departament d’educació de la Generalitat de Catalunya va donar directrius per tal de que les escoles obrin  a partir del dia 1 de juny (dia 2 en el cas de la nostra) si s’entra en fase 2. Tot va ser una mica confús i no sabem ben bé com anirà tot plegat. No tingueu cap dubte que l’equip directiu de l’escola està treballant per, el més aviat possible, fer-vos saber com anirà tot plegat. El que si sembla segur és que en el cas de 5è seguirem amb les tasques online fins a final de curs. La bona notícia és que sembla que a partir del setembre tindrem l’horari normal i les classes presencials.

Enviem les tasques per la setmana del 25 al 29 de maig!
Aquesta setmana veureu que els vostres nens i nenes tenen activitats avaluables de mates, medi, plàstica i música. Ja sabeu que estan marcades amb verd. Poseu especial atenció amb l’activitat de Medi, hi ha un vídeo explicatiu. Recordeu que és important que ens les retornin fetes per tal de poder posar-los la nota que els correspon.

Seguim amb les videotrucades. Aquesta setmana els dos grups, 5è A i 5è B, es faran a l’horari habitual: dimarts 26 a les 10.00  i  a les 16.00.

Ja sabeu que podeu fer-nos les consultes necessàries al mail o per WhatsApp. Estem a la vostra disposició.

Com sempre us diem, moltes gràcies per fer una mica de “zenyuretes i zenyuretus”. Sabem que alguns heu d’anar força al darrera de la canalla. Pràcticament tots presenten les tasques que anem demanant, i això, evidentment, no passaria si no hi fóssiu al darrera (o al davant).

Esperem poder-vos veure ben aviat i que tots/es estigueu molt bé.

Una abraçada!

Adriana i Santi.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *