SETMANA 13: Del 15 al 19 de juny

Benvolgudes famílies,

Aquest divendres s’acaba el curs escolar en unes condicions que mai hauríem imaginat. Si hem superat a l’escola la crisi provocada pel coronavirus haurà estat gràcies a la col.laboració i comprensió per part de tota la comunitat educativa. Aprofitem per donar-vos les gràcies.

Recordar que les notes del 3r trimestre les rebreu per correu electrònic i que el

DIJOUS 25 DE JUNY DE 12H A 14H HEU DE RECOLLIR LES NOTES A L’ESCOLA.

Aquí teniu el treball per aquesta setmana.

PLA DE TREBALL

Us recordem que les activitats avaluables estan marcades en verd .Aquestes activitats les haureu de fer arribar per correu electrònic, abans del dimarts 23  de juny.

Si teniu qualsevol qüestió, no dubteu a enviar-nos un mail.

Mestres de 4t

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *