SETMANA DEL 27 D’ABRIL AL 3 DE MAIG

Benvolgudes famílies,

aquesta setmana us proposem el següent:

• Activitat avaluable: ReciclART
  • Autoavaluació
  • Activitat d’anglès
  • Activitats digitals
  • Activitats banc de recursos

• ACTIVITAT RECICLART (ACTIVITAT AVALUABLE).

Et proposem que busquis per casa teva materials i objectes que puguis reciclar (rotllos de paper higiènic, llaunes, diaris, tapes, pinces, taps de suro, etc.) i que pensis com podries construir una escultura feta amb aquests materials. Fes un cop d’ull a aquest document on et donem idees divertides per a realitzar-la

ReciclART

En aquest altre, “La meva escultura” et convidem a escriure els materials que faràs servir i  les passes que has seguit per arribar al teu resultat final. Pots dibuixar la teva escultura i posar-li un nom ben divertit i original! Fes-li una foto i comparteix la teva creació!

Les mestres ens fixarem si la teva escultura és molt bonica, si has mirat d’aprofitar material de rebuig i has organitzat les teves idees o també si has escrit les passes a fer d’una manera ordenada i completa. Deixa volar la teva imaginació!

• AUTOAVALUACIÓ

A partir d’aquesta setmana, disposeu de la següent autoavaluació per tal que cada alumne pugui valorar com ha anat aquesta activitat avaluable i reflexionin sobre el procés que han seguit.

Autoavaluació de Cicle Inicial

• ACTIVITAT D’ANGLÈS

HELLO CHILDREN!!

How are you? Com esteu?

Aquests dies teniu temps per fer moltíssimes coses i segur que us ho esteu passant bé.

Jo també vull compartir una miqueta del vostre temps i avui us proposo un conte perquè passeu una bona estona.

Are you ready?

It’s time for a storytelling!!

THE GRUFFALO

Do you like it? Us ha agradat?

En el conte surten THE BODY PARTS (les parts del cos).

Fem memòria?

Algunes parts del cos que hem escoltat en el conte no les hem estudiat, com per exemple:

tusks – ullals

tongue – llengua

claws – urpes

prickles – punxes

També parla d’alguns dels animals que podem trobar enmig del bosc (el Grúfal NOOOO!):

And now you can…

1 – DRAW (dibuixar) and COLOUR (pintar) the animals of the story.

2 – WRITE the name of the animals.

Pots dibuixar un bosc amb els animals de la història.

Pots pintar-ho com vulguis, fent servir retoladors, pintures, ceres… o bé, fer servir materials reciclats.

Segur que et sortirà un dibuix preciós!

I LOVE YOU!! US ESTIMO MOLT!!

• ACTIVITATS DIGITALS

Aneu  a aquest enllaç, (cliqueu damunt i anireu a la pàgina)

Continguts i Activitats digitals – Educació Infantil i Primària

• Seleccioneu → ACCEDEIX
  • Seleccioneu → EDUCACIÓ PRIMÀRIA
  • Trieu el vostre curs PRIMER o SEGON
  • Un cop al vostre curs, podeu seleccionar:
    • LLENGUA CATALANA
    • LLENGUA CASTELLANA
    • CIÈNCIES SOCIALS I DE LA NATURALESA
    • MATEMÀTIQUES

A dins hi ha les activitats molt especificades per dates.

• ACTIVITATS BANC DE RECURSOS.

Disposeu de més activitats complementàries accedint a la pàgina web – Fotos – contrasenya – clicar el vostre curs – la carpeta “Banc de recursos”. Anirem afegint les propostes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *