ACTIVITATS SETMANA DEL 4 AL 10 DE MAIG

Benvolgudes famílies,

aquesta setmana us proposem el següent:

• Activitat avaluable: Representa un número!
  • Autoavaluació de l’activitat
  • Activitat d’educació física
  • Activitat de valors / religió
  • Activitats digitals
  • Activitats del banc de recursos

• ACTIVITAT AVALUABLE: Representa un número!

Et proposem que triïs un dels dos números d’aquests documents:

EL NÚMERO DEL DIA, NIVELL DE DIFICULTAT 1: 63

EL NÚMERO DEL DIA, NIVELL DE DIFICULTAT 2: 263

Tot seguit, busca coses que tinguis per casa teva i representa el nombre de la manera que més t’agradi. Pots fer servir: gots, pedres, cigrons, mongetes, fulles, brics, pots de iogurt, caixes, botons, pasta, gomes, etc. Fes una foto i envia’ns-la! A continuació, investiga el teu nombre en l’activitat en paper: digues si és parell o senar, descomposa’l i juga amb els nombres a fer sumes i restes per tal que el resultat doni sempre el teu número triat! Finalment, suma-li o resta-li al nombre la quantitat que et proposem i fes un dibuix de la teva representació. Oi que és divertit? Endavant matemàtics!!! A gaudir! Deixeu anar la vostra creativitat!

Si vols jugar una mica més… Consulta aquest enllaç comptem tocant

• AUTOAVALUACIÓ DE L’ACTIVITAT

Recordeu fer l’autoavaluació d’aquesta activitat matemàtica per a què el nen o nena pugui valorar com li ha anat i reflexioni sobre el procés que ha seguit.

Autoavaluació de l’activitat el número del dia

• ACTIVITAT DE VALORS /  RELIGIÓ

QUIN ÉS EL VOSTRE MENJAR PREFERIT?

Si cliqueu en aquest link veureu el power point de l’activitat.

ACTIVITAT ALTERNATIVA I RELIGIÓ

Recordeu enviar l’activitat amb el vostre nom, cognom, curs i classe al següent correu:

religio@escolamartamatagirona.net

• ACTIVITAT EDUCACIÓ FÍSICA

El passat 29 d’abril va ser el dia internacional de la dansa. Avui, ens convertirem en ballarins i ballarines!

Tria una cançó, la que tu vulguis i deixa volar la teva imaginació.

Crea una petita coreografia, pot tenir la durada que tu decideixis i també et pots disfressar!

La faràs sol o acompanyat?

Recorda que hauràs de gravar-te i enviar el vídeo amb el teu nom, curs i classe al correu ef@escolamartamatagirona.net

• ACTIVITATS DIGITALS

Aneu a aquest enllaç, (cliqueu damunt i anireu a la pàgina)

Continguts i Activitats digitals – Educació Infantil i Primària

• Seleccioneu → ACCEDEIX
  • Seleccioneu → EDUCACIÓ PRIMÀRIA
  • Trieu el vostre curs PRIMER o SEGON
  • Un cop al vostre curs, podeu seleccionar:
    • LLENGUA CATALANA
    • LLENGUA CASTELLANA
    • CIÈNCIES SOCIALS I DE LA NATURALESA
    • MATEMÀTIQUES

A dins hi ha les activitats molt especificades per dates.

• ACTIVITATS DEL BANC DE RECURSOS

Recordeu que disposeu de més activitats complementàries accedint a la pàgina web – Fotos – contrasenya – clicar el vostre curs – la carpeta “Banc de recursos”. Anirem afegint les propostes.

• PICTOESCRIPTURA

Recordeu que accedint amb el vostre usuari i contrasenya a la plataforma digital de Pictoescriptura, trobareu les noves activitats proposades per aquesta setmana del conte “L’illa de la sort” a l’apartat “PictoRecomana”. Us deixem l’enllaç directe per accedir-hi: