3r. Queda’t a casa activitats!

Bon dia, nenes i nens!

Com van aquests dies de confinament? Esperem que estigueu tots i totes molt bé i fent un munt de coses divertides a casa amb les vostres famílies. En aquesta tercera setmana de confinament us proposem les següents activitats:

• Pictoescriptura: Podeu fer la 3a part de les activitats del conte “L’illa de la sort”. Podeu imprimir-les, fer-les i guardar-les en una carpeta per tal que quan tornem les pugueu compartir amb nosaltres! O les podeu enviar als nostres correus! Segur que teniu un munt d’idees per explicar sobre aquest nou conte!
  • Matemàtiques: us proposem un nou repte ben divertit i diferent. Es tracta de fer una mandala a partir de diferents objectes que podeu trobar per casa. Envieu-nos los vostres creacions que segur que seran ben boniques i les compartirem! Us deixem fotografies de les mandales que hem creat nosaltres, esperem que us agradin:
  • Medi: recordeu que estàvem fent el projecte dels animals? Us deixem els enllaços dels vídeos que vam visualitzar a l’aula i que tant us van agradar per a què els pugueu tornar a veure. A més a més us proposem que us feu “Experts o Expertes” del vostre animal preferit! Podeu extreure informació dels vídeos o buscar-ne de nova i fer un recull de tot allò que heu trobat en un mural, escrivint-ho a la llibreta, en un full en blanc… escriviu, dibuixeu, decoreu… imaginació al poder! I amb el material que tingueu a casa!

Ens agradaria molt que ens escrivíssiu i enviéssiu fotografies amb les diferents activitats que esteu fent a casa aquests dies. Ens faria molta il·lusió!

Us deixem els correus electrònics d’aula:

1a@escolamartamatagirona.net (tutora de 1rA: Sara Santiago)

1b@escolamartamatagirona.net (tutora de 1rB: Lídia Sagué)

Us trobem molt a faltar!

Les mestres de primer.