COMIAT D’UN FINAL DE CURS DIFERENT

Avui és l’últim dia de curs.

Avui l’escola hauria d’estar plena de riures, de plors, de corredisses i abraçades. La realitat, però, és que està buida, en silenci. Se’ns fa tan estrany acabar el curs així!

Aquest ha estat un curs diferent, amb una pandèmia que ens ha robat poder estar junts. Això, però, no impedirà que puguem acomiadar-nos  com ens agrada: amb alegria i pensant en vosaltres.

Us volem compartir un vídeo on els i les mestres us volem desitjar un bon estiu.

Volem fer una menció especial a tot l’alumnat de sisè que deixen l’escola amb un gust agredolç. Recordeu que el Marta Mata sempre tindrà les portes obertes per a vosaltres. Sou part de la història d’aquesta escola!

A la resta de nens i nenes, us esperem al setembre!

Gaudiu de l’estiu!

Una abraçada molt gran a tots i a totes!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *