25 DE NOVEMBRE: DIA INTERNACIONAL PER A L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA ENVERS LES DONES

El dia 25 de novembre és el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones.
Com la majoria de vosaltres sabeu, fa molts anys que l’escola commemora aquesta diada amb un ball realitzat per tot l’alumnat i professorat de l’escola per tal de mostrar la nostra condemna i rebuig a totes les violències contra les dones.
Aquest any, degut a la pandèmia, no es podrà realitzar aquest ball però això no vol dir que no el treballem.
Durant aquesta setmana totes les classes, en el seu nivell, han realitzat i realitzaran activitats sobre aquest tema.
Per fer més visible aquest dia, el dimecres 25 de novembre, tota la comunitat educativa porta una peça de roba o un complement de color lila.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *