Participem a la Fira FAIG 2024

El divendres 26 d’abril, els alumnes de cicle mitjà, vam poder assistir a la Fira FAIG d’enguany.

A la fira, vam poder presentar el projecte realitzat al llarg del 2n trimestre que porta per títol “Viatge al passat” on es fa referència a l’època del la Prehistòria. Tots els alumnes van poder gaudir d’una intensa setmana de preparació per, posteriorment, explicar com havien après tot allò que saben. Núvols de paraules, pintures rupestres, eines, maquetes, robòtica (makey – makey, circuits led…).

Una nova experiència resumida en aquest recull fotogràfic.

En el següent enllaç, podeu veure el video que vam presentar a la Fira FAIG on es mostra tot el procés d’aprenentatge dels nostres infants.

Esperem tornar gaudir-ne el curs vinent!