El Circ a Infantil

Les nenes i els nens d’I5 han estat treballant el Circ. Han fet moltes activitats relacionades i han gaudit d’allò més amb aquest projecte. Fa uns dies van poder gaudir del Festival Internacional del Circ Elefant d’Or on van quedar meravellats veient tots els espectacles.

Aquesta setmana, el gimnàs de l’escola, es va convertir en una carpa de circ on l’alumnat d’I3 i I4, amb la seva entrada, van poder participar en un espectacle de circ realitzat per I5. Van poder veure equilibristes, malabaristes, ballarins, mags, pallassos i acròbates, i vam passar una tarda ben entretinguda i emocionant.