Visitem la Fira de Santa Llúcia i Guarnim l’arbre del Verdum

La setmana passada els nens i nenes d’Infantil vam anar a fer un volt per la Fira de Santa Llúcia del nostre barri. Vam veure parades on venien arbres, tions, figures pel pessebre i altres guarniments de Nadal. En una de les parades ens van donar unes pistes que havia enviat el nostre tió per poder trobar-lo quan arribéssim a l’escola. Entre tots i totes l’hem trobat a l’hort!!! Li hem posat una manta pel fred, una barretina i un plat per deixar-li cada dia menjar. Li agraden les mandarines, les galetes i la xocolata.

I les activitats de Nadal no acaben aquí! El dilluns passat vam compartir una tarda amb altres escoles del barri tot decorant l’arbre del Verdum. Vam aportar unes campanetes fetes per nosaltres. El podeu visitar durant totes les festes.

Seguim amb els assajos pel concert de Nadal!!!