La Castanyera visita a l’alumnat d’Infantil

El passat divendres 30 d’octubre, els crancs, les tortugues i les granotes vam rebre una visita molt esperada: la Castanyera!

Amb ella vam compartir una estona molt divertida: danses, conte i també un regal! Es va endur un record de cada classe fet per nosaltres.

La Castanyera sap que hi ha pandèmia i es va netejar les mans amb gel, portava mascareta i es va prendre la temperatura. Aquest any no vam tastar castanyes, però l’any que ve tornarà a visitar-nos!

A continuació, clicant als enllaços podeu escoltar les danses que vam ballar:

“Sóc un bolet molt petitó”

“La dansa de la Castanyera”

I podeu gaudir del conte que ens va explicar “Castanyes amb banyes”:

Si cliqueu al següent enllaç veureu les fotografies de l’estona tant bonica compartida.