Infantil fem l’arbre dels desitjos i fem cagar el Tió

Recordem l’últim dia abans de començar les vacances de Nadal a l’escola: al llarg del dia vam fer moltes activitats divertides…

Primerament vam parlar sobre quins són els nostres desitjos per l’any vinent i van sortir coses molt boniques! Aquests desitjos els vam penjar del nostre arbre, i junts vam crear un espai preciós.

Al matí ens vam adonar que el tió va marxar del lloc a on estava, i vam decidir anar-lo a buscar per l’escola!! El vam buscar, per sota les taules, pels lavabos, per la cuina, fins i tot per secretaria… i sabeu on el vam trobar?? A la sala de psicomotricitat!!

Un cop allà, vam escoltar tots plegats una cançó del tió i li vam recitar el nostre poema! Vam fer cagar el  tió i ens va portat moltes coses!!!

Ens va portar turrons i neules!! Per suposat! Ens les vam menjar!!

Va ser un dia ple d’emocions! Podeu veure les fotos a continuació clicant AQUÍ!

P3, P4 i P5.