Dia mundial del reciclatge: Proposta artística ‘Un mar de plàstic’

Per celebrar el Dia mundial del Reciclatge, aprofitarem l’ocasió per esdevenir encara més conscients de la necessitat de reciclar, en aquest cas el plàstic. Els nostres oceans estan plens d’aquest material tan nociu per als éssers vius que viuen en aquest ecosistema.

Així, us proposem elaborar animals marins amb material de rebuig que tingueu a casa per construir ‘un mar de plàstic’, símbol de la necessitat de tenir cura de la nostra natura. Per fer-ho, arreplegueu ampolles, safates de porexpan, taps de plàstic, bosses… El que trobeu! Amb això i una mica d’imaginació podreu crear un animal marí (pops, peixos, meduses, crancs, tortugues…) o, fins i tot, algues o coralls.

Us deixem un vídeo d’exemple i, sobretot, no t’oblides de ser responsable. Recicla!!

Esperem les fotos de la teva creació a aiguamarina1969@gmail.com o el vídeo del teu animal a l’Instagram de l’escola @escolaaiguamarina abans del 18 de maig.