Al Mobile parlant d’Educació Mediàtica!

Una experiència inoblidable!

Volem revolucionar-ho tot! Aquesta és la declaració d’intencions que va fer l’equip de docents de l’escola Mansuet, de Collbató, en presentar el projecte d’educació mediàtica i benestar digital de l’escola durant la jornada “Changing Education Together” dels Mschools celebrada el dijous 29 de febrer al Mobile World Congress.

La Laura, l’Anna, la Loreto i la Lucia van compartir la seva experiència com a participants de la SX3 Academy davant un auditori ple de gom a gom de professorat i davant la consellera d’educació, Anna Simó. “És una iniciativa que ens va captivar des del primer moment”, confessaven, perquè “ens ofereix eines per crear continguts i propostes didàctiques de qualitat […] a més de fomentar l’ús de la llengua i l’educació en valors”.

Amb passió i convenciment, les mestres del Mansuet van encetar la ronda de presentació dels projectes més innovadors d’escoles catalanes dins la jornada mSchools. Van explicar dos dels projectes transversals que duen a terme al centre, com un podcast i el curtVALORtratge; en ambdós casos l’alumnat de primària s’encarrega de totes les tasques, des de fer el guió a les músiques, enregistrar els productes i muntar-los.