Eleccions Consell Escolar

Benvolgudes famílies,

Com a Presidenta del Consell Escolar de l’escola Mansuet, estableixo el següent calendari d’eleccions per a la renovació parcial de l’actual Consell Escolar.

A partir del dia 30 d’octubre tindreu a la vostra disposició els censos provisionals, que trobareu exposats a la porta de consergeria del centre.

Tenim el plaer de poder compartir amb vosaltres les súper candidates a formar part del Consell Escolar del Mansuet.

Per ordre alfabètic us presentem a:

• L’Iris Raya, mare del Martí d’ I4 i de la Nora, futura alumna mansuetina.
    • La Pati Roura, mare de la Paula d’I4 i en Jan d’I5.

Moltíssimes gràcies Iris i Pati per la vostra implicació, acompanyament i desig de sumar; gràcies pel vostre compromís i per formar part activa en el procés d’evolució i millora de la nostra comunitat educativa.

Famílies, volem insistir en la importància de participar en les votacions del proper divendres 24 de novembre; és necessari que us sentiu confiats i representats en l’òrgan de govern de l’escola. És per això que us encoratgem a apropar-vos a la mesa de votacions que situarem al hall de l’escola des de les 09:00h fins les 17’00h.

Tot i que són dues candidates i, hi ha dos llocs per cobrir, la resolució contempla la celebració de les eleccions per tal de donar validesa al procés.

Cada pare, mare, tutor o tutora legal té dret a dos vots, poden fer ús d’un, dos o cap. És a dir, una persona pot votar només a una de les candidates o bé a les dues, o deixar el vot en blanc.  Per tant, en una mateixa família el pare/mare té dret a dos vots i l’altre pare/mare té dos vots.

Qualsevol pregunta o inquietud, si us plau, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.

Us informem del recompte final dels vots de les eleccions al Consell Escola del sector pares i mares:

Total de vots emets: 53

Sra. Iris Raya: 29

Sra. Pati Roure: 49

Volem agrair encaridament la vostra participació i implicació en el projecte i institució.

Felicitats a l’Iris i la Pati, des d’avui, membres del Consell Escolar Mansuetí!

Fem una menció especial a la Sra. Virginia Castañerira (mare de l’Irina de 6è) i la Vanesa Villegas (mare de l’Oscar de 5è i la Saioa de 2n), que ens han acompanyat en la mesa electoral. Mil gràcies per la predisposició i actitud durant tot el dia. Ha estat un plaer!