SMILES PARTY – 7 D’OCTUBRE

N’ESTEM PREPARANT UNA DE BEN GROSSA per celebrar amb tots i totes vosaltres EL DIA INTERNACIONAL DEL SOMRIURE i DEL DOCENT.!🎉 Prepareu-vos, perquè acabareu amb molt mal de panxa de tant riure.

Apunteu-vos a una nova jornada de cohesió famílies-escola, amb un petit aperitiu i unes begudes, acompanyada d’un gran espectacle d’IMPROSHOW (ONLY ADULTS!). Els fills i filles d’aquells que vingueu a l’espectacle gaudiran també de la seva festa; hi haurà jocs, animació infantil, música, berenar i moltes “surprises”.

No hi falteu… US ESPEREM EL DIVENDRES 7 D’OCTUBRE… sense vosaltres res és el mateix!

VENDA D’ENTRADES ANTICIPADES:

Quan.- A partir del 26 de setembre fins al 6 d’octubre.

Preu.- 6€ (podreu pagar amb targeta).

Responsable: Mayra Gallur (coordinadora d’extraescolars)

Hora: de 09:00h a 09:30h. i de 16:30 a 16:45h.

* Per preparar una festassa necessitem saber quants serem… COMPRA LA TEVA ENTRADA BEN AVIAT!

VENDA D’ENTRADES EL MATEIX DIA DE L’ESPECTACLE:

El preu serà de 7€ i es vendran al hall/entrada de l’escola.