Del planeta tindrem cura! (curs 2019-2020)

cc3b2pia-de-mestres-5

Realitzat pels i les alumnes de 6è (curs 2019-2020)

El projecte “Del Planeta tindrem cura¨ ha obtingut el segon premi en la categoria de professorat dels XVII Premis el CAC a l’escola!
“L’Escola Mansuet duu a terme de forma sistemàtica un projecte per apropar als joves la cultura, la cinematografia i les TAC, així com el treball en valors mitjançant un curtmetratge. El jurat vol reconèixer aquest treball perquè és un format educatiu diferent, original, que es pot considerar una càpsula d’aprenentatge a través del joc. També es posa en valor que la programació del professorat és molt coherent amb la proposta realitzada.”

El Comitè de selecció del Festival Internacional de Cinema en Català Costa Daurada  FIC-CAT va seleccionar “Del Planeta tindrem cura” per formar part de la Selecció Oficial de la 13a edició del Festival.