Dimecres 29 de novembre de 2023
MEMBRES ASSISTENTS:
Com a representants de l’alumnat:
PRIMER: Ènia i Jan
SEGON: Ona i Tom
TERCER: Arlet i Aran
QUART: Adriana i Martí
CINQUÈ: Maia i Vera
SISÈ: Zhana, Martín i Lara
Com a representants del professorat:
Ruth Beltran i Lorena Luque
ORDRE DEL DIA:
- Lavabos
- Esbarjo al pati
DESENVOLUPAMENT
- Lavabos
Hem preguntat als delegats i delegades si s’utilitzen els vàters a peu dret que hi ha als lavabos dels pisos de la colla Marinera i de la colla Navegants. Els representants preguntaran a cada classe si els fan servir amb la intenció de treure’ls segons si els donen ús o no.
Els nens i nenes comenten que el lavabo de cinquè del pati sempre està mullat. Li comentarem al Marc perquè revisi si hi ha alguna fuita d’aigua.
També, cal recordar a les aules que l’espai dels lavabos ha de ser un lloc segur i íntim per tots i totes. Per tant, és important que les portes dels lavabos sempre estiguin obertes perquè tothom el pugui fer servir i no tancar la porta del lavabo expressament i que no es pugui entrar. A més, hem de vigilar de respectar la intimitat dels altres sense obrir la porta o mirar per sota quan algú està dins del lavabo.
- Estona d’esbarjo
Fa unes setmanes es va afegir material nou per l’espai del teatre i la capsa de les disfresses es va trencar el primer dia. És molt important que tinguem cura del material de préstec perquè tothom el pugui fer servir i es conservi en bon estat.
També, els delegats i delegades comenten que la pista del pati sempre està ocupada pels nens i nenes que juguen a esports i els que juguen a altres jocs no poden disposar d’aquest espai. Seria necessari revisar en quins moments queda la pista lliure de jocs esportius perquè es pugui jugar a altres jocs sense pilota.
A l’estona de pati, alguns nens i nenes aprofiten per tocar les bicicletes i els patinets aparcats. Recordem que l’espai de bicicletes i patinets és un espai que no es pot accedir durant l’estona de pati. Per tant, proposen fer algun cartell o senyal per recordar que no es pot passar ni tocar durant l’estona d’esbarjo.


