Els infants de 3r i 4t estem treballant les comarques, el nostre poble i l’Ajuntament. El dia 20 de gener vam tenir l’oportunitat de visitar l’Ajuntament del poble de Sant Cugat Sesgarrigues. La visita consistia en un recorregut per les dependències de l’Ajuntament de la mà del mateix alcalde Raúl Casado. Al saló de plens, l’espai més representatiu de l’Ajuntament, vam fer una entrevista a l’alcalde, que es va mostrar molt amable i pacient amb nosaltres.
Els objectius d’aquesta visita eren, per una banda, acostar la institució municipal als infants per tal que la vegin com una instància propera, principal responsable dels afers de la col·lectivitat i, per una altra banda, facilitar que els infants coneguin de primera mà quins serveis s’ofereixen des de l’Ajuntament i com funciona per dintre.
I per què fem la visita en aquestes dates i no més endavant?
Perquè aviat serà Carnaval i l’escola té la tradició de celebrar unes eleccions, és a dir, un procés de presa de decisions per mitjà del qual els infants de l’escola voten per la seva disfressa preferida. I que millor que el mateix alcalde perquè ens expliqui com es porta a terme aquest procés.
Va ser una visita molt didàctica i enriquidora. Agraïm moltíssim a l’alcalde Raúl Casado que ens hagi rebut i dedicat una estona del seu temps.



