PREINSCRIPCIÓ CURS 24-25

Informacions i calendari: AQUÍ
Presentació de sol·licituds:  AQUÍ
Oferta inicial de places escolars de la nostra escola: AQUÍ
Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: AQUÍ
Sorteig pel número de desempat: 81.801
Publicació de la llista ordenada: 2 de… Llegeix més»

English Day 5è

Hello families!
The 13th of May we went to El Bosc school in Mollet del Vallès to celebrate the English Day!
After many months we met our partners from the other school, we were very excited and nervous!!!
We also played different games to practice our English, we… Llegeix més»

JORNADES ESPORTIVES 4T 2023-24

El passat divendres 3 de maig, l’alumnat de 4t va anar al Camp de Futbol i al Pavelló Municipal amb tots els grups de 4t de les diferents escoles de La Llagosta. Allà van participar en diferents estacions lúdic-esportives i jocs tradicionals  distribuïdes en estacions.
La… Llegeix més»

Gimcana a La Llagosta

Dilluns 6 de maig els nens i nenes de 4t  vam fer una gimcana per tot el poble, fent una sèrie de proves per la nostra localitat per tal de conèixer millor alguns dels serveis municipals que tenim. Vam organitzar-nos en grups cooperatius entre les… Llegeix més»

Sant Jordi a Cicle Superior

Per fí ha arribat Sant Jordi!!!
Els nens i nenes de Cicle Superior hem fet diferents tallers per celebrar aquesta festa que tant ens agrada. Hem estat molt entretinguts i entretingudes fent vitralls, creant codis medievals, teatralitzant una nova versió de la llegenda i fent un… Llegeix més»

Jornada Multiesportiva 2n

El passat divendres 12 d’abril, les nenes i els nens de 2n vam anar al Pavelló i al Camp de Futbol amb les altres classes de segon de totes les escoles de La Llagosta! Allà vam fer jocs tradicionals, relleus de velocitat, circuits de punteria,… Llegeix més»

SETMANA DE VALORS DE 6è

Avui hem posat punt i fanal al trimestre i a la setmana de valors de 6è. Aquests últims dies hem estat parlant, reflexionant i compartint sentiments i emocions que sentim ara que estem a punt d’acabar la primària i passar a l’institut.
Ha estat una gran… Llegeix més»

I4. Activitats amb famílies

Avui hem compartit una tarda molt especial amb qui més estimem.
Tots junts: famílies, mestres i alumnes hem participat en els ambients de minimons i d’experiments, multisensorial i musical i hem viscut uns moments inolvidables.
Moltes gràcies famílies perquè sense vosaltres no hauria estat possible.
Llegeix més»

Activitat amb família a 5è

Els infants de 5è van poder solucionar un scape room amb QR amb l’ajuda dels seus familiars. Va ser una tarda molt entretinguda i molt matemàtica.
Els nens i nenes i les famílies, que van poder venir, ens ho vam passar genial! Al final, les proves… Llegeix més»

EASTER EGG HUNT

Hello families!
To celebrate that spring is coming, we have done an Easter egg hunt with I5 and 5th grade together. We found lots of eggs and at the end we had a big surprise…Do you want to know it?
We found CHOCOLATE EGGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! They were delicious!!!
Llegeix més»

I3 ACTIVITAT AMB LES FAMÍLIES

El dimecres 13/03/2024 les famílies de la classe dels esquirols van venir a l’escola a compartir amb nosaltres una tarda d’ambients. Vam poder jugar, experimentar, crear, descobrir,… a l’ambient multisensorial, musical, de minimons i d’experimentació. Ens va agradar molt poder compartir una tarda amb vosaltres,… Llegeix més»

Exposició “el meu país”

Els i les alumnes d’aula d’acollida hem fet un treball de recerca sobre el nostre país de procedència. Per fer-ho, hem buscat informació sobre diferents aspectes com la religió, la moneda, el clima o la gastronomia entre d’altres i ho hem acompanyat de fotografies. També… Llegeix més»

2n – Activitat amb famílies

Els dies 23 de febrer i 1 de març hem convidat a les famílies de 2n per fer una activitat conjunta de plàstica. Així hem posat punt final al treball de l’artista Niki de Saint Phalle. Esperem repetir aviat amb altres activitats!!