Concert de la Clika

Ahir per la tarda, els nens i les nenes de segon van tornar a participar en el concert de La Clika.

La Clika és un projecte educatiu de Les Cases de la Música, especialment dissenyat per a alumnes de 2n de primària. Al llarg de tot el curs escolar, els nens i les nenes han estat aprenent un munt de coreografies i cançons amb missatges súper importants. A través de les aventures d’una colla d’amics, han treballat valors com l’autoestima, l’amistat, la diversitat, l’ecologisme i la igualtat de gènere.

Els infants van gaudir de l’experiència, cantant i ballant amb molta energia i il·lusió. I el resultat va ser increïble!!!

VEURE FOTOS

Desplaça cap amunt
Ves al contingut