COM FUNCIONA TPV ESCOLA PAGAMENTS : Material escolar i activitats didàctiques complementàries

Instruccions per accedir a TPVEscola:

Amb l’App gratuïta del mòbil:

1. Descarregueu l’App TPVEscola a Google Play o App Store.
  2. Seleccioneu població :LLiçà de Vall , escola Les Llisses
  3. Identifiqueu-vos amb el vostre usuari (rebut per correu electrònic)i amb la contrasenya inicial zx1234 (aquesta contrasenya s’ha de canviar la primera vegada que entreu, doncs és la mateixa per tots els usaris per defecte).

Un cop introduïdes les dades, ja queden gravades per properes vegades.

Per Internet:

1. Accediu a www.tpvescola.com
  2. Seleccioneu població LLiçà de Vall , escola Les Llisses
  3. dentifiqueu-vos amb el vostre usuari  (rebut per correu electrònic)i amb la contrasenya inicial zx1234 ( aquesta contrasenya s’ha de canviar la primera vegada que entreu, doncs és la mateixa per tots els usaris per defecte).

PAGAMENTS

Aneu a PAGAMENTS i seleccioneu els conceptes. Fent clic al botó PAGAR accedireu a la pàgina bancària de pagament. Heu d’introduir les dades de la vostra targeta de crèdit o dèbit i seguir les instruccions en pantalla.

Els pagaments es realitzen de forma segura a Redsys mitjançant targeta de dèbit, crèdit o prepagament de qualsevol entitat financera nacional.

Es pot desar la targeta en el sistema i es pot domiciliar els pagaments en targeta de manera segura.

Rebreu el justificant de cada pagament per e-mail i no cal lliurar el justificant  a l’escola

Si teniu cap dubte podeu adreçar-vos a Secretaria