2021-22 5è Mercat d’Emprenedoria

Aquest dissabte 21 de maig els i les alumnes de 5è faran mercat!

Durant tot el curs a 5è s’ha portat a terme el projecte d’Emprenedoria. Cada classe ha constituït una cooperativa, on tot l’alumnat és soci i han anat decidint i organitzant l’empresa. La cooperativa de 5èA es diu Superbabies, i la de 5èB Arts Magic. Com a final de projecte, han elaborat artesanalment uns productes que vendran al mercat de Lliçà de Vall, a la plaça de la Vila, davant de l’Ajuntament. Els diners recollits han decidit que els donaran a la campanya dels Gegants de Lliçà “Fes un pas de gegant” a favor de la investigació contra el càncer infantil de l’Hospital Sant Joan de Déu.

Us esperem a tots i totes aquest dissabte 21 de maig, entre les 9.30 i les 12.30h, perquè els aneu a veure, compreu i col·laboreu en la iniciativa.