2021-22 3r Busquem línies!

Convivim en un món on les línies ens envolten. Aquests dies, els nens i nenes de 3r estem treballant els diferents tipus de línies.

Totes les figures estan formades per punts, que és la més petita unitat gràfica.Una certa quantitat de cada un al costat de l’altra, en la mateixa direcció, donen lloc a una línia de punts. Hem après que una línia és una sèrie de punts contínus, però que pot ser que una línia segueixi la mateixa direcció (línia recta), o que durant el traç d’aquesta línia es canviï la direcció (línia corba).

A l’escola hem sortit al pati i buscar línies, i ara els hi hem demanat als alumnes que complementin el treball que hem fet a l’aula, buscant línies rectes i corbes al seu entorn.

Cliqueu damunt de la imatge de cada grup per accedir-hi, i després busqueu aquesta imatge per penjar una foto amb una petita descripció del tipus de línia que han trobat:

PADLET (suro virtual) 3r A:

PADLET (suro virtual 3r B):