2020-2021 CM Taller de Reciclatge (Bioescola)

EL PLÀSTIC, DEL PROBLEMA A LA SOLUCIÓ

Només cal mirar al nostre voltant per adonar-nos que el plàstic envolta les nostres vides. El mal ús i abús d’aquest producte s’està convertint en un gran problema mediambiental que afecta ecosistemes, la seva fauna, flora i a la nostra espècie.

Els i les alumnes del Cicle Mitjà, gràcies a aquest taller dut a terme per BioescolaEl plàstic, del problema a la solució”, han aconseguit entendre la problemàtica que gira entorn el plàstic al nostre planeta i han descobert mesures i accions per canviar aquesta situació.

L’activitat ha suposat un tancament perfecte al projecte que els i les infants varen iniciar a l’octubre: TOT ES MOU.

Si voleu veure com els nois i noies de la classe dels GOSSOS, DINOSAURES, GRIFONS i SUPERHEROIS/NES han reutilitzat plàstic, feu clic AQUÍ