CANTÀNIA 2024

Ahir, dijous 23 de maig, vam posar fi a 9 mesos de treball intens. Per fi vam poder interpretar la Cantània!

La Cantània és un musical en el que els vostres fills i filles són els cantaires. Aquest any la Cantània ha portat per nom “El naufragi”, una història que parla d’un grup d’alumnes que es disposa a fer el viatge de final de curs en un enorme creuer. Els dos protagonistes de l’obra, en Biel i la Martina tenen visions oposades sobre la manera de viatjar. Aquestes dues maneres de veure la vida xocaran encara més quan el vaixell naufraga i els estudiants van a petar a una illa deserta.

Així, amb vora 800 cantaires més de diferents escoles de Catalunya, juntament amb una desena de músics professionals, el compositor i 2 cantants que ens relaten la història,  l’alumat de Les Cometes va brillar fent una interpretació magnífica i va mostrar un saber estar a l’escenari realment admirable. Ja els podeu felicitar!!!

Els mestres estem molt orgullosos d’ells i elles!

FOTOS: https://thinfi.com/0fwll