PINTEM LA MÚSICA

Sí, ho heu llegit bé. Pintem la música. Hem tancat els ulls, hem fet una pausa i hem expressat el que portem a dins amb ceres, llapis de colors i retoladors, sense models, sense normes.  I ho hem fet al ritme de la música!

Des de P5 fins a 6è hem programat la mateixa activitat a diferents nivells perquè els infants treguin les emocions que els hi produeix escoltar grans autors com Vivaldi, Mozart, Beethoven o Chopin. És una passada veure com passen de pintar tranquils i tranquil·les amb un nocturn per piano a començar a fer gargots ràpids i impulsius amb la tempesta d’estiu de Les quatre estacions. I amb els i les grans de l’escola fins i tot… a les fosques! No us podeu imaginar les seves cares quan s’obren els llums i veuen les seves creacions a cegues!!!

Salut i bona música!

FOTOS: https://thinfi.com/07wis