Les colònies CM: una experiència per recordar!

Com ja sabeu, els dies 10 i 11 de maig l’alumnat de cicle mitjà, juntament amb els companys i companyes de cicle inicial i 5è, vam anar de colònies a Tiana (Maresme).

Vam arribar a la casa de colònies -que es diu La Conreria- a mig matí. Vam estar tothom junts jugant a la pista. Després, l’alumnat de 3r i 4t vam anar a dinar a l’ombreta d’uns pins. En acabat, vam tenir una mica de temps lliure i quan vam poder, vam anar cap a les habitacions. Aquestes tenien uns noms molt originals: Puigcastellar, Maleses, Coll de Conreria i Turó de l’home per les de 3r i Argentona, Premià, Vilassar i Alella per les de 4t.

Un cop instal·lats, cada grup va anar amb els seus monitors i vam fer diferents activitats; totes elles relacionades amb la temàtica del nostre cicle: l’Antic Egipte.

A l’hora de sopar ens vam retrobar tots i vam menjar junts.

Després, vam fer un joc de nit i per acabar el dia, discoteca.

Al matí següent, havent esmorzat, ens vam tornar a separar per grups i vam anar amb els nostres monitors i monitores a fer unes noves activitats.

Tant 3r com 4t, encara que en diferents moments, al llarg dels dos dies de colònies vam fer les mateixes activitats:

L’expedició a Egipte, on amb proves, descobríem el món dels antics egipcis i endinsant-nos a una tomba reproduïda de Ramsès II, apreníem coses de la momificació i els ritus que se seguien.

Descoberta de l’Antic Egipte, on vam conèixer l’entorn tot caminant per la Serra de Marina.

Assalt al temple, on uns codis secrets i ben amagats, permetien accedir-hi.

Van ser unes colònies molt esperades i ens ho vam passar genial!!!

Tot i que molts vam arribar amb petites ferides (genolls pelats, rascades, blaus,…), va ser tota una aventura! Repetiríem!!!

FOTOS: https://photos.app.goo.gl/xTGW6iNbHPZ8B5Uu9