Protagonista Enzo

Durant la setmana del 15 al 19 de març, l’Enzo  ha sigut el protagonista de la setmana.

Ens ha explicat que el seu color preferit és el vermell. A l’espai artístic hem posat tot tipus de material de color vermell per fer composicions damunt de paper. El seu conte preferit es titula “Enzo el coche de carreras” . Després d’explicar-lo ,  hem aprofitat per fer una activitat amb pintura, deixant les petjades de les rodes de diferents vehicles  damunt el paper. Ha sigut una experiència genial i les cares de les fotos ho diuen tot!!.

La seva  cançó preferida es titula Agua de J. Balvin i que hem escoltat i ballat a la classe.

També hem dedicat estones a treballar el nom de l’Enzo amb les lletres magnètiques: hem identificat la primera lletra, hem buscat la resta de les lletres, les hem posat en ordre, les hem comparat amb d’altres noms, mirem si és un nom llarg o curt…

Per acabar li hem regalat unes  paraules boniques. L’Enzo estava molt content de poder-les escoltar dels seus companys. Ha sigut un moment especial.

Us  deixem algunes imatges d’ aquesta setmana.

Esperem que les gaudiu.

FOTOS: https://thinfi.com/03j69