CANTÀNIA 2020-21

Una pandèmia mundial no ha aconseguit que l’alumnat de les classes Margalló s’hagin quedat sense Cantània. No ha estat a un auditori, però aquesta colla de valentes i valents han aconseguit fer un musical. Per ells i elles, per l’esforç que suposa aprendre moltes cançons d’una dificultat elevada amb coreografies, hores i hores d’assaig i a sobre … amb mascaretes! El següent vídeo és una petita mostra d’aquest immens treball que hauria d’haver acabat en la interpretació a un teatre, amb actors i actrius i música en viu. Tanquem els ulls i imaginem que estem a l’escenari i vosaltres, el públic, esteu ben emocionats per veure els vostres fills i filles com a protagonistes d’un musical. Aquests marrecs, que ja se’ns han fet grans es mereixen una gran ovació! Felicitats!

VÍDEO: