ARBRES SALVATS!

Benvolgudes famílies,

A hores d’ara tothom estareu assabentats i assabentades que l’Ajuntament de Llorenç del Penedès ha trencat l’acord al qual es va comprometre davant el Consell Escolar i ha denegat la plantació d’uns arbres al pati de l’escola. Tot i haver aconseguit la subvenció total de la plantada i la poda per un o dos anys per part del director dels Serveis Territorials d’Educació, fet que no suposava cap despesa per les arques municipals, l’Ajuntament de Llorenç del Penedès ha prohibit expressament aquesta activitat. Però no tot són males notícies! A última hora, en temps de descompte s’han pogut salvar les 4 moreres i els 5 brachichitos!  I ja tenen un bon lloc per continuar donant ombra, serenor i oxigen. L’Escola Les Cometes volem agrair a la família que se n’ha quedat un i a l’Ajuntament de Santa Oliva que ha acceptat els altres 8. HEM SALVAT ELS ARBRES tots plegats.