NOTÍCIES SOBRE EL VIDEJOC DE 6è

El dimecres passat, dia 20 de novembre, alguns nens i nenes de 6è vam assistir a un claustre dels mestres de la nostra escola.

Tot va sorgir en una assamblea de tutoria, quan entre tots i totes vam decidir portar al Parlament de l’escola ( a través dels nostres representants de classe) la proposta de poder explicar a tots/es els/les mestres el Projecte del nostre videojoc.

Ens va agradar moltíssim l’experiència, des de els/les mestres de P3 fins als dels cursos més grans ens van escoltar amb molta antenció i ens van felicitar. Ens va agradar molt poder compartir aquesta experiència amb ells i elles.

D’altra banda també us voldriem explicar , que aquest dilluns, dia 25 de novembre, ens va visitar l’equip d’estudiants de la Universitat de disseny de videojocs de Barcelona ENTI, que ens programarà el nostre videojoc.

Ens van explicar moltes coses sobre tecnologia , videojocs i la seva feina. Vam estar molt atents i atentes ja que el tema ens encanta!

Nosaltres els hi vam explicar detalladament com ens agradaria que fos el nostre videjoc. Ens van demanar consells i indicacions concretes sobre alguns punts que no tenien clars com els voldriem. Ja tenen algunes pantalles dissenyades i també alguns personatges … són una passada !

A partir d’ara estarem en contacte amb ells “via  SKYPE”, i també ens vindran a veure quan tinguin novetats. A final de curs tothom podrà jugar-hi !

Visca!!!!

Us deixem algunes fotos!