Lliurament d’informes i recollida de material

Infantil

Rebreu, mitjançant correu electrònic, els informes del tercer trimestre i final d’etapa (5 anys) i la resta de documentació necessària per al proper curs.

Primària

Haureu de venir a l’escola el dia indicat per a cada curs en horari de 9 a 13 hores:

Dijous 25 de juny: 1r, 2n i 3r.

Divendres 26 de juny:  4t, 5è i 6è.

Haureu de portar:

Els llibres de reutilització i de la biblioteca que tingueu a casa.

Us donarem:

– Els informes del segon i tercer trimestre i les notes de final de curs. Als alumnes de sisè també se’ls donarà  l’historial acadèmic (s’haurà de signar conforme s’ha lliurat).

– Els llistats de material per al proper curs: llibres de reutilització, quaderns i material fungible.

– Orientacions de treball per a l’estiu.

– Material que es va quedar a l’escola: quaderns, material d’ús personal…

Per tal  de garantir la seguretat haureu de seguir aquestes indicacions:

– Venir una sola persona per família.

– Portar mascareta i mantenir la distància de seguretat.

– Estar dins el recinte escolar el mínim de temps imprescindible (regularem les entrades i sortides).