CROS ESCOLAR 2020

Diumenge 16 de febrer ha estat un dia molt bonic per la nostra escola, ja que hem organitzat el cros escolar. Amb més de 350 participants ha estat tot un èxit i els infants han gaudit d’un dia d’esport plegats. Felicitats i agraïments a la nostra associació de famílies, a tothom qui ha col·laborat com a voluntari, mares, pares, professorat i a l’Ajuntament. Gràcies a l’esforç de tothom podem estar ben orgullosos i orgulloses del resultat final. Per acabar, l’enhorabona a tots els nens i nenes participants, que són els i les protagonistes del cros escolar. Fins l’any vinent!